fbpx
BAGAFFAIR

Често задавани въпроси

Поръчки

Мога ли да правя промени по поръчката си?

Изпратете ни имейл до shop@bagaffair.bg и ни кажете какво искате да промените и ние ще направим всичко възможно, за да отговорим на вашите нужди.

Как ще разбера, че поръчката ми е приета?

Веднага след като направите поръчката успешно, ще получите имейл за потвърждение на поръчката. Ако не можете да го намерите, моля, проверете папката си за спам.

Колко време отнема доставката?

За стоки в наличност и стандартни поръчки, доставката е до 1 работен ден след приемане на поръчката. Повече информация за доставките ще намерите >> ТУК.

Поръчки включващи гравиране

За поръчка на продукти с гравиране, доставката е до 4 работни дни след приемане на поръчката. Имайте предвид, че условията за връщане и замяна на гравирани продукти са различни.  Повече информация ще намерите в секция връщане.

Вече направих поръчка, мога ли да добавя инициали?

Можете, докато все още не сте получили потвърждение за доставка. Просто ни пишете имейл с инициалите по ваш избор на shop@bagaffair.bg или ни се обадете на (02) 961 54 81

Плащания

Имам проблем с плащанията – какво да направя?

Ако имате проблем с плащане, моля свържете се с нас на адрес shop@bagaffair.bg или (02) 961 54 81, ще проучим проблема и ще го коригираме в рамките на 24 часа. Ако има технически проблем от наша страна, ще ви възнаградим търпението с код за отстъпка 🙂

Какви са вариантите за плащане?

Можете да платите чрез:

  • Наложен платеж
  • Банков превод

Издавате ли фактури за юридически лица?

Ако Ви е необходима фактура на юридическо лице, оставете коментар с фирмените данни в полето “Бележки към поръчката” при приключване на поръчката.

Доставки

Колко ще струва доставката?

Доставката за наши клиенти на територията на Българияза на продукти до 90лв. е фиксирана на 5лв.. За поръчки над тази сума, доставката е безплатна.

С коя компания се извършват доставките?

Доставките извършваме чрез Спиди.

Мога ли да проследя пратката ми?

Доставката може да бъде проследена на уеб портала на Спиди чрез номера на товарителницата >> тук.

За колко време ще пристигне поръчката ми?

  • За стандартни доставки(поръчки на налични продукти, които не включват гравиране) – до 1 работен ден в зависимост от населеното място.
  • За доставки на гравирани продукти – до 4 работни дни след потвърждаване на поръчката от Ваша страна и в зависимост от населеното място.
  • За доставки на продукти, които не са налични – с етикет “С поръчка” – от 5 до 7 работни дни.

Ако имате специални изисквания за доставка, моля свържете се с нас и ще се постараем да отговорим на очакванията Ви.

Връщания

Как да върна закупен продукт?

В случай, че не сте 100% удовлетворени от покупката, ще съдействаме със замяна или връщане: 

  1. Свържете се с нас на: shop@bagaffair.bg или на (02) 961 54 81
  2. Изпратете пакета чрез куриерска фирма Спиди на адрес: ул. Пимен Зографски 4, офис 1 – Ай Би Ес България ЕООД. 
  3. След като получим чантата в приемливо / неизползвано състояние, ще ви върнем парите и ще ви бъде изпратено потвърждение

Безплатно ли е връщането?

Да, предлагаме безплатно връщане за продукти без гравиране. Ако продуктът е съвсем нов, без следи от употреба и всички съпътстващи материали, то той може да бъде върнат в рамките на 14 дни след датата на доставка.

Кога да очаквам парите от върнатия продукт?

След като получим продукта, екипът ни ще провери състоянието му. Ще възстановим цялата стойност по покупката на продукта, ако всичко е наред. След като възстановим сумата, ще получите съобщение. В зависимост от начина на плащане, който сте използвали, парите ви трябва да бъдат върнати в рамките на 3 до 5 работни дни.

Поддръжка на кожата 

Имат ли продуктите гаранция?

Да, всички продукти са с 2 години гаранция!

Защо кожата е толкова специална?

Производителите, чиито продукти предлагаме, използват единствено висококачественa, естествено обработена кожа. Кожата е мека и изключително издържлива, а продуктите са устойчиви и стават все по-красиви с употребата.  Всички марки, с които работим, прилагат високи етични стандарти в процеса на производство. 

Кожата на стоката, която закупих изглежда по-светла/тъмна от снимката на сайта

Това се дължи на процеса по натурална обработка. Тъй като са използвани само естествени съставки, всеки продукт ще се различава с лек нюанс. Въпреки това кожата ще потъмнее с течение на времето и ще стане по-гладка и лъскава. Това може да постигнете и с ваксата за поддръжка на кожата. (link)

Защо се появяват драскотини по повърхността на кожата?

С течение на времето и употребата кожата придобива своя характер с естествени драскотини – специфична и изразителна черта за продуктите на марката. Повечето от нашите клиенти харесват точно този ефект, но ако харесвате повече гладка и лъскава повърхност, винаги може да я обработите с ваксата  за поддръжка.

Мога ли да премахна драскотините?

Кожата може да бъде лесно надрана, а драскотините лесно могат да бъдат премахнати. Обработете повърхността с мека кърпа и малко количество натурален балсам или вакса за поддръжка, ако кожата ви харесва повече гладка и лъскава. 

Имате въпроси, на които не сме отговорили?